17. mája 2018 sa odohralo finále 13. ročníka súťaže Českej marketingovej spoločnosti, Marketér roku 2017. Krásne 1. miesto v kategóri Mladý delfín (1. cena ex aequo) si vybojovali študentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Soňa Šnircová Nikola Jurasová. Víťazi si odnieslil sošky krištáľových delfínov z českého sklaNajvyššie ocenenie celkovo si tento rok odniesla žena, Karolína Topolová, generálna riaditeľka AAA AUTO.

Pár mediálnych správ ako úvod do deja

Pár faktov o Mladom delfínovi

Prezídium Českej marketingovej spoločnosti vyhlasuje každoročne súťaž Marketér roka, ktorej cieľom je výber osobností, ktoré sa podieľajú na úspešnom rozvoji vlastnej firmy či inštitúcie, aj na rozvoji marketingu všeobecne.
Prihlásiť sa môžu všetci záujemcovia, ktorí sú činní v oblasti marketingu v akejkoľvek hospodárskej či inej organizácii, podnikateľské i verejné. Oblasťou činnosti sa rozumie priame pôsobenie v marketingovom manažmente a marketingových funkciách vo výrobných, obchodných, dopravných a ďalších odboroch hospodárstva, v poradenských a výskumných marketingových organizáciách, v školstve a iných formách vzdelávacej činnosti aj v oblasti vedeckej práce. (2011 © Česká marketingová společnost)

1. miesto za víťazný marketingový projekt v súťaži Marketer roka 2017 – Mladý delfín sme získali za vypracovanie zadania na tému:  Jak úspěšně komunikovat české výrobky na tuzemském trhu. Prikladám aj diplom, aby ste nám verili. 🙂

Pokiaľ ste sa inšpirovali a budúci rok sa rozhodnete zapojiť,  všetkým Vám budem držať palce! 🙂

Vaša

S.